Akadálymentes változatMegosztás: Megosztás a FacebookonMegosztás az IWIW-enEmail

Rákosmente - Modern Kertváros


Alapértelmezett mód

Gondnokság

A Polgármesteri Hivatal működéséhez szükséges tárgyi és technikai feltételek biztosítását a Gondnokság végzi.

Feladatkörök:

  • a Hivatal működéséhez szükséges eszközök beszerzése
  • a Hivatal kis- és nagy értékű tárgyi eszközeinek leltározása illetve selejtezése,
  • karbantartási munkák elvégzése;
  • a biztonsági szolgálat tevékenységének felügyelete;
  • a postáról a levelek és a kisebb csomagok elhozatala; a tértivevényes levelek szortírozása, aláírása, iktató részére történő átadása; az iktatott levelek illetve más irattári anyagok szétosztása, valamint a postázandó illetve az iktatandó anyagok összegyűjtése és a küldemények postára való kiszállítása;
  • a Hivatal működéséhez szükséges fuvarfeladatok ellátása, a Hivatal gépjárműveinek karbantartása, esetenként postázási, kézbesítési fuvarfeladatok ellátása.
Csoportvezető
Pápay Bálint
Telefonszám: +36 1 253-3343
Fax: +36 1 256-0661
Elérhetőségek
Gondnokság
Cím: 1173 Budapest, Pesti út 163.
Szabolcs Róbertné
Telefonszám: +36 1 253-3343
Fax: +36 1 256-0661
Holvai Mihályné
Izsák Zoltán
Józsa László
Frank Róbert
Mészáros László
Nádházi Imre
Telefonszám: +36 1 253-3344